-
Η Βασιλική, ιδρύτρια της Novus Mente, είναι παιδαγωγός και συγγραφέας. Αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ και κατόπιν εξειδικεύτηκε στη Μέθοδο Montessori.
Έχει διδάξει στο International Montessori School of Genova στην Ιταλία και στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή. Στη συνέχεια, δημιούργησε εκπαιδευτικά προγράμματα για τον ΟΗΕ, που ένωσαν παιδιά και εφήβους από διαφορετικές χώρες και πολιτισμούς.
“Όραμά μου είναι κάθε παιδί να αποκτά δεξιότητες, αυτοπεποίθηση και φιλίες, που θα το συνοδεύουν σε μια ζωή που το ίδιο έχει δημιουργήσει — όπως την ονειρεύεται.”
-
Ο Γιάννης Χαρχαντής είναι ιδρυτής και πρόεδρος της "InfinityGreece ΚΟΙΝΣΕΠ", μιας βραβευμένης κοινωνικής επιχείρησης με αντικείμενο το marketing και την επιχειρηματικότητα. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (με κατεύθυνση στη Διοίκηση Τεχνολογίας), ενώ ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) στο American College of Thessaloniki. Η ευρεία ακαδημαϊκή του γνώση συνδυάζεται με πάνω από 10 χρόνια πρακτικής εμπειρίας στη διαχείριση έργων και την ανάπτυξη στρατηγικής, συνεργαζόμενος με πληθώρα επιχειρήσεων και οργανισμών. Έχει συμμετάσχει σε σημαντικά προγράμματα επιχειρηματικότητας, όπως τα "VentureGarden" και "CruiseInn", ενώ έχει προσκληθεί ως εισηγητής σε διεθνή συνέδρια και εκπαιδευτικά προγράμματα.
-
Ο Άγγελος Τσιτιρίδης είναι τελειόφοιτος του τμήματος Πολιτικών Επιστημών του ΑΠθ.
Μετά από χρόνια επιτυχή εμπειρία ως delegate, αλλα και chair, σε διεθνή συνέδρια MUN, έχει επιλεχθεί ως ο Έλληνας εκπρόσωπος του παγκόσμιου φορέα CWMUN. Τα τελευταία χρόνια εκπαιδεύει μαθητές, που επιθυμούν να ζήσουν την εμπειρία των Μοντέλων Ηνωμένων Εθνών.
Παράλληλα διατελεί πρόεδρος του Συμβούλιου Νέων Ωραιοκάστρου στη Θεσσαλονίκη.
Το 2025 υπηρέτησε για 5 μήνες την ελληνική αποστολή στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη.
-
Γειά σε όλους.
Ονομάζομαι Σωτήρης Πάσχος. Είμαι φοιτητής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, στο τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών.
Έχω συμμετάσχει σε πολλά διεθνή συνέδρια MUN, όπως αυτό του Πανεπιστημίου Columbia στη Νέα Υόρκη, του Πανεπιστημίου Esade στη Βαρκελώνη και του Πανεπιστημίου Bocconi στο Μιλάνο. Μάλιστα, σε αρκετά από αυτά διακρίθηκα με τον τίτλο του 'Best Delegate'. Τα τελευταία χρόνια εκπαιδεύω μαθητές, που επιθυμούν να βαδίσουν κι εκείνοι αυτό το μονοπάτι.
Πέρα από τα ακαδημαϊκά, μου αρέσει η λογοτεχνία και η ποίηση, όπως αντίστοιχα και ο αθλητισμός και τα ταξίδια.
-
Η Στέλλα Τριανταφύλλου είναι αριστούχος απόφοιτη του Τμήματος Ψυχολογίας Α.Π.Θ. και διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Κατέχει διδακτορικό στη Σχολική Ψυχολογία, μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και δεύτερο πτυχίο Φιλολογίας. Εκπαιδεύεται στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική (τετραετές πιστοποιημένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από την European Family Therapy Association και την Εθνική Εταιρεία Ψυχοθεραπείας Ελλάδος).
Έχει υπάρξει επιστημονική συνεργάτιδα στο Νευροαναπτυξιακό Τμήμα Α΄ Παιδιατρικής Κλινικής Α.Π.Θ. Ασχολήθηκε με την αξιολόγηση της αναγνωστικής ικανότητας, των επιτελικών λειτουργιών, της εργαζόμενης μνήμης, της νοητικής ικανότητας, των συμπτωμάτων της ΔΕΠ-Υ σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ, καθώς και ΔΕΠ-Υ και αναγνωστικές δυσκολίες στις δομές: Κέντρο Αναπτυξιακής Παιδιατρικής «Απόστολος Φωκάς» του Ιπποκράτειου Γενικού Νοσοκομείου, Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων του Γενικού Νοσοκομείου «Γ. Παπανικολάου», Μονάδα Παιδιών και Εφήβων στο Ελληνικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών Θεσσαλονίκης, Κέντρο Ψυχικής Υγείας Δυτικού Τομέα, Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής στη Θεσσαλονίκη, Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (2ο Α΄ Θεσσαλονίκης, 1ο Β΄ Θεσσαλονίκης, 2ο Β΄ Θεσσαλονίκης). Πραγματοποίησε πρακτική άσκηση στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Εκπαιδεύσεως με αντικείμενο χορήγηση και αξιολόγηση ψυχοδιαγνωστικών δοκιμασιών προσωπικότητας, διαγνωστική συνέντευξη, λήψη ιστορικού, διατύπωση υπόθεσης και θεραπευτικός σχεδιασμός, παρακολούθηση θεραπευτικών συνεδριών ενηλίκων και εφήβων γνωστικής-συμπεριφορικής κατεύθυνσης με ποικίλα θέματα ψυχοπαθολογίας.
Έχει εκπαιδευτεί στην αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών με τη μέθοδο Μαυροειδή. Γνωρίζει την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και το σύστημα γραφής και ανάγνωσης Braille.
Είναι συγγραφέας παιδικών βιβλίων.
-
Ο Σωκράτης Μουσμουλίδης γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη το 2002. Είναι απόφοιτος του τμήματος κινηματογράφου Α.Π.Θ και ασχολείται με το σενάριο, την σκηνοθεσία και την παραγωγή ταινιών μικρού μήκους. Μέχρι σήμερα έχει δημιουργήσει τρεις ταινίες μικρού μήκους ενώ έχει ασχοληθεί και με την διαφήμιση.
Το 2019 κατέκτησε την τρίτη θέση στον μαθητικό διαγωνισμό ταινιών Α.ΛΟ.ΤΕ με την ταινία "Επιλογές". Το 2020 κέρδισε την πρώτη θέση στον ίδιο διαγωνισμό με την ταινία "Κοιτάς αλλά δεν Βλέπεις" ενώ διακρίθηκε και σε διαγωνισμό του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης για το σενάριο του με τίτλο 'NOSTALGIA". Το 2022 συμμετείχε στο Tanweer Pitching Days για το τηλεοπτικό του σενάριο με τίτλο "Το τέλος του Δρόμου". Επιπλέον, διακρίθηκε στον πανελλήνιο διαγωνισμό "Καθαρη Εβδομάδα" κατακτώντας την 8η θέση για την διαφήμιση με τίτλο "Αφανείς ήρωες". Η τελευταία ταινία του με τίτλο "Βόλτα" επιλέχθηκε να διαγωνιστεί στο Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους της Δράμας στο εθνικό σπουδαστικό τμήμα.
Τα τελευταία δύο χρόνια εργάζεται ως εκπαιδευτικός του κινηματογράφου σε σχολεία, εργαστήρια και ομίλους. Ταυτόχρονα εργάζεται και ως βοηθός σκηνοθέτη σε εταιρίες παραγωγής.
-
Ονομάζομαι Αντώνης Τσιορβάς και είμαι δευτεροετής φοιτητής στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στο ΑΠΘ. Ασχολούμαι με τον προγραμματισμό αρκετά χρόνια και τα κύρια ενδιαφέροντα μου είναι το Problem Solving και η Τεχνητή Νοημοσύνη.
Έχω συμμετάσχει και διακριθεί σε πανελλήνιους διαγωνισμούς πληροφορικής, μαθηματικών, φυσικής, στατιστικής, επιχειρηματικότητας και συνέδρια διπλωματίας, ενώ το 2020 ήμουν μέλος της Εθνικής Ομάδας Πληροφορικής Νέων και συμμετείχα στην Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Πληροφορικής.
Από τον Φεβρουάριο του 2024, είμαι μέλος της διεπιστημονικής ερευνητικής προπτυχιακής ομάδας του ΑΠΘ, iGEM Thessaloniki, και οι κύριες αρμοδιότητές μου αφορούν τη δημιουργία μοντέλων Μηχανικής Μάθησης (ΑΙ), και το Software & Web Development.
Τον Οκτώβριο του 2024, συμμετείχαμε στον παγκόσμιο διαγωνισμό iGEM στο Παρίσι, όπου λάβαμε το αργυρό μετάλλιο. Φέτος, συνεχίζω να είμαι μέλος της ομάδας iGEM Thessaloniki ως Team Leader.
Τέλος, είμαι μέλος του προεδρείου του παραρτήματος ΙΕΕΕ (Institute of Electrical and Electronics Engineers) του ΑΠΘ και συνεισφέρω εθελοντικά στη διοργάνωση δράσεων και ημερίδων για τις φοιτήτριες και τους φοιτητές του πανεπιστημίου.
-
Αρχικά σπούδασα στην Παιδαγωγική Σχολή του Α.Π.Θ. στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ακολουθώντας τον τομέα «Ψυχολογίας και Ειδικής Αγωγής». Στη συνέχεια ολοκλήρωσα το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Α.Π.Θ. «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους» στην κατεύθυνση Ψυχοπαιδαγωγικές συνιστώσες των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών καθώς και το διετές εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ψυχοπαθολογία παιδιών και εφήβων, από τη βρεφική ηλικία στην εφηβεία», διοργάνωση του Επιστημονικού Συλλόγου Μέριμνας Παιδιού και Εφήβου σε συνεργασία με την Υπηρεσία Παιδιού και Εφήβου της Γ’ Πανεπιστημιακής Ψυχιατρικής Κλινικής του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ.
Είμαι πιστοποιημένη ζωοθεραπεύτρια από το Institut Français de Zootherapie και canine behaviourist & trainer από την Kynagon C.A.T / MICAN. Για το Ελληνικό Ινστιτούτο Ζωοθεραπείας έχω οριστεί ως διοικητική υπεύθυνη.
Εργάζομαι ως ειδική παιδαγωγός στη «Ζεστή Αγκαλιά», ένα τμήμα Πρώιμης Παρέμβασης το οποίο απευθύνεται σε παιδιά στο φάσμα του αυτισμού και σε παιδιά με άλλες αναπτυξιακές δυσκολίες 2,5-4,5 χρονών και υλοποιείται στον βρεφονηπιακό σταθμό «Μέριμνα του Παιδιού».
Τα τελευταία δύο χρόνια διδάσκω στο Mediterranean College στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής.
Εργάζομαι με παιδιά διαφόρων ηλικιών τα τελευταία 10 χρόνια και τα τελευταία 6 χρόνια εφαρμόζoντας τη Ζωοθεραπεία στα πλαίσια του σχολείου και ιδιωτικά.
-
Αποφοίτησε με BAHons στην Αγγλική Φιλολογία, την Επικοινωνία και τα Νέα μέσα από το Αμερικανικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης με πλήρη ακαδημαϊκή υποτροφία, αποφοιτώντας ένα χρόνο νωρίτερα από την σειρά της. Πλέον, ολοκληρώνει τις σπουδές της στο τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με κατεύθυνση τη Γλωσσολογία, ξετυλίγοντας περαιτέρω το μαγικό μωσαϊκό της γλώσσας. Ολοκλήρωσε την 8μηνη πρακτική της άσκηση στο πολυπολιτισμικό περιβάλλον του Pinewood, του Διεθνούς Σχολείου Θεσσαλονίκης όπου εξερεύνησε μεθοδολογίες διαφοροποιημένης διδασκαλίας.
Έχει εργαστεί για 4 έτη στον τομέα της μη τυπικής εκπαίδευσης σε μια εκπαιδευτικούς οργανισμούς, όπου συνέγραψε και διαχειρίστηκε ποικίλα χρηματοδοτούμενα έργα εκπαιδευτικού χαρακτήρα.
Παράλληλα, διατελεί Vice Curator του Global Shapers Thessaloniki Hub, μιας πρωτοβουλίας κοινωνικού αντικτύπου του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ.